Voor een beurs die je maar niet beu raakt!
Je hebt beurzen en je hebt KonseptS-beurzen. Het verschil? Beleving!
Je hebt beurzen en je hebt KonseptS-beurzen. Het verschil? Beleving!
Denk je bij een beurs aan stoffig en saai? Wij eerder aan hoe we uit die welomlijnde hokjes kunnen denken om beursbezoekers te verrassen met een uniek concept dat bijblijft. Geen verlepte broodjes in een diep verstopte cateringstand of klassieke opstelling van een ellenlange rij standjes met middenbeuk. Maar wel een originele, organische invulling van de ruimte, animatie en inkleding die volledig aansluiten bij de producten of het thema, en bezoekers die – in tegenstelling tot vroeger – maar al te graag wat langer blijven op deze hoogmis, of liever, op dit festival, van je merk. En dat merk je later ook aan je verkoopcijfers!
Veiligheidsexperts Vandeputte en Samurai at work besloten de handen in elkaar te slaan voor een klantenevenement rond veiligheid. Een beurs, maar dan eentje zoals je er nog nooit een bezocht: leuk en origineel gebracht.
Groothandel voor onder andere keukentoestellen en verlichting Alelek, wilde een beurs organiseren voor zijn klanten, professionele installateurs. Op die beurs zouden de productleveranciers van Alelek hun nieuwe producten voorstellen aan de bezoekers.