Dinershow concept

Bij KonseptS geloven we dat een dinershow concept allesbehalve saai hoeft te zijn – en dat
hebben we bewezen tijdens het personeelsevent van trouwe klant DHL Global Forwarding. Dit
jaar werd het personeelsevent volledig heruitgevonden, het mocht eens ‘iets anders’ zijn, met
een gedurfde en creatieve aanpak die hun normen, waarden en strategie op een unieke manier
tot leven bracht. Het resultaat? Een onvergetelijke avond in een Italiaans thema, waarin
nostalgie en innovatie samenkwamen.
De gasten waanden zich op een authentiek Italiaans plein, compleet met Vespa’s, Fiat 500’s en
charmante waslijnen. Figuranten in jaren 60-stijl brachten de romantische sfeer tot leven, terwijl
strakke branding in DHL’s kenmerkende rood en geel zorgde voor een perfecte link met het
merk. De avond draaide om een 360° dinershow, een concept dat entertainment en strategie
combineerde om de boodschap van DHL op een frisse en inspirerende manier over te brengen.

Locatie

De locatie (die slechts twee maanden voor het event gewijzigd werd), bracht zijn uitdagingen
met zich mee. Maar dankzij onze creatieve oplossingen, ervaring en de samenwerking met de
juiste partners brachten we Italië moeiteloos naar de nieuwe setting. Een groot, splinternieuw
scherm van maar liefst 28 meter zorgde voor meeslepende visuals die de sfeer compleet
maakten. Dit scherm bestond uit hoogwaardig led en werd voor de eerste keer door KonseptS
gebruikt. Bedankt aan team Huzaar om qua inkleding van de zaal zo met ons mee te denken.
Aan ronde tafels genoten de gasten niet alleen van heerlijk eten, maar ook van een spektakel vol
artiesten, dansers en zangers met zelfs een zingende ‘nonna’. Geen saaie dinerervaring, maar
een interactieve show die van begin tot eind boeide en verraste. Alles was erop gericht om de
waarden en toekomstvisie van DHL op een ludieke manier over te brengen.Samen hebben we
laten zien dat een personeelsevent strategisch doordacht

Wil jij ook een (personeels)event dat inspireert, verbindt en blijft hangen?

Ring the KonseptS bell!

Foto’s door Nicolas Herbots

Keuze van het traject

Goed begonnen, is half gewonnen

Save the date

We zijn er bijna (maar nog niet helemaal)

D-Day

Terugblik